רבני רכסים בקריאת קודש לעידוד עריכת בדיקות מצילות חיים

עפר גדנקן No Comments on רבני רכסים בקריאת קודש לעידוד עריכת בדיקות מצילות חיים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביוזמת הנהלת מרחב קריית אתא-רכסים ובפועלם של מובילי השירות ביישוב, חתמו רבני רכסים שליט"א על 'קול קורא' מיוחד לביצוע בדיקות מצילות חיים, במהלך שבוע הבדיקות שמכבי מנגישה לתושבים

נוסח ה'קול קורא': את אחינו אנחנו מבקשים, להקדים רפואה למכה. מצווים ועומדים אנו להישמר מאוד לנפשותינו. כשאזהרה זו נוהגת בכל מקום ובכל זמן וחייבים בה אנשים ונשים, זקנים וצעירים כאחד.

כוונתנו בזה היא לשמירה על בריאות הגוף והנפש, אם בהקפדה מלאה על רצף טיפולים ולקיחת התרופות, ואם בתחום הבדיקות הקבועות והתקופתיות שיש בהן משום הצלת חיים של ממש בהקדמת רפואה למכה, להציל ככל שניתן מפגען הרע של מחלות כרוניות ומסוכנות ובעיקר לגבי טיפולים רפואיים שגרתיים, כמו לחץ דם גבוה, סכרת וכיוצא בזה, שיש שמזניחים הן את בדיקות הגילוי והן את הטיפול בהם לאזנם כראוי.

וכמה נאמנו הם דברי מרן החזון איש זצ"ל באגרותיו: "הנני חושב את ההשתדלות הטבעית, במה שנוגע לבריאות, למצוה וחובה, וכאחת החובות להשלמת צורת האדם… ולמלא אחר פקודת הרופאים במה שמוצאים לצורך הרפואה… הדקדוק על אמצעי הבריאות, היא עבודה אהובה לפניו יתברך".

נתחזק כולנו באמונה ובטחון ברופא כל בשר ומפליא לעשות, מתוך שמחה וטוב לבב, ובזה נזכה כולנו יחד לרפואה שלימה מכל נגע ומחלה ולברכה והצלחה בכל מעשי ידינו, אמן.

סגן מנהלת מרחב קריית אתא-רכסים ומנהל מרפאת רכסים ר' אליעזר רוזנברג, ומובילי השירות של מכבי ביישוב, ר' ברוך אדרי ור' יעקב לכר, עלו לבתיהם של רבני היישוב כדי להחתימם על ה'קול קורא', כשאליהם התלווה רופא המשפחה ברכסים ד"ר מוחמד עוסמאן, שהציג בפני הרבנים את הזווית המקצועית בחשיבות הבדיקות המקדימות.

הרבנים שחתמו על הקול קורא הם; המרא דאתרא הגאון רבי יעקב מאיר זוננפלד שליט"א, המרא דאתרא הגאון רבי משה תנעמי שליט"א, הגאון רבי יוסף ברנדייס שליט"א רב ומו"צ דקהילת חיי תורה, הגאון רבי אברהם לוגסי שליט"א רב ומו"צ דקהילת דרכי תורה, הגאון רבי יצחק שכטר שליט"א רב שכונת בנה ביתך והגאון רבי משה יעקובי שליט"א.

שבוע קידום הבריאות יתקיים בין התאריכים כ"ז תמוז – א' אב, ובמסגרתו יחנו ניידות הבריאות של מכבי על יד המרכז הרפואי ברכסים, ויגישו לציבור בדיקות רלוונטיות בחלוקה לקהלים ייעודיים.



0 תגובות